Internetový marketing

Autor: Viktor Janouch
Vydavatel: Computer Press
Rok vydání: 2010
Počet stran: 304
Formát/vazba: brožovaná
Cena: 389 Kč
Marketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět
Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.
Knihu lze koupit v běžné distribuční síti nebo na: http://knihy.cpress.cz/knihy/ekonomika/marketing-a-prodej/internetovy-marketing-prosadte-se-na-webu-a-socialnich-sitich/